Hvorfor?

Vi interesserer os for vores kunders forretning og har derfor kigget forbrugsafregningssystemerne på markedet igennem. Mange af de eksisterende systemer har efterhånden en del år på bagen og mangler en ansigt løftning, med mulighed for integration til eksempelvis Excel og Outlook.

Vi har også oplevet, at man har flere systemer, hvor forbrugsafregningen foregår i et system, styring af forbrugerne i et andet og endeligt styres hele økonomien i et tredje system.

Dette har vi gjort op med i vores løsning, da vi mener det giver mere mening, at have alt i et samlet system!

Hvad indeholder løsningen?

  • Fuld økonomistyring i NAV
  • Hensættelse af afgifter og miljø tillæg
  • Abonnement styring af forbrugerne
  • Registrering af ind og fra flytning
  • Styring af måler og installationsadresser
  • Registrering af måler udskiftning
  • Løbende aconto opkrævninger via NETS
  • Årsafregning af forbrug
  • Statistik af tidligere års forbrug
  • Mulighed for bogholder assistance

Systemet

Med udgangspunkt i NAV (Navision) har vi, sammen med  vores kunder, skabt et nyt afregnings system—i et økonomi system!

Endvidere har vi integreret abonnement styring af forbrugerne, således der hele tiden er styr på, hvilket forbruger, der er knyttet til en given måler.

Og endeligt er det hele koblet sammen med automatisk opkrævning eller afregning via NETS.